• Καλό Πάσχα

  • Καλό Πάσχα

Φέτος στο σχολείο μας θα λειτουργήσουν απογευματινοί Όμιλοι για τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών.
Προσκαλούμε όλα τα παιδιά του σχολείου μας αλλά και όμορων σχολείων, που δεν προσφέρουν τα ίδια μαθήματα, να εγγραφούν στους Ομίλους μας. Το σχολείο είναι ανοιχτό στην κοινωνία. Μέσα από την ανοιχτή του φύση, γίνεται ένας χώρος δημιουργίας, συνάντησης και απασχόλησης για τα παιδιά. Πέρα από την ρουτίνα των μαθημάτων, το σχολείο μετατρέπεται σε έναν πολυδιάστατο χώρο εκμάθησης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Είναι ένας τόπος όπου οι δεξιότητες και οι αντιλήψεις διαμορφώνονται πέρα από τα όρια της τάξης, όπου οι συζητήσεις διευρύνουν τον πνευματικό ορίζοντα και οι σχέσεις ενδυναμώνονται. Κάθε μέρα, το σχολείο προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να εξερευνήσουν τον κόσμο της γνώσης και της δημιουργικότητας, να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες που εμπνέουν και να ενταχθούν σε ένα πλήθος εμπειριών που ενισχύουν την ανάπτυξή τους.
Α. Όμιλος Ρομποτικής. Κεντρικός στόχος του ομίλου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις Θετικές Επιστήμες και την Τεχνολογία και η άρτια προετοιμασία τους για την έγκαιρη ένταξή τους στην Ψηφιακή Εποχή. Μια ένταξη που θα θεμελιώσει στα παιδιά δεξιότητες του 21ου αιώνα, ώστε να πρωταγωνιστήσουν στη διαμόρφωση των εξελίξεων.
Στο μάθημα Ρομποτικής οι μαθητές επιδιώκεται:
. Να καλλιεργήσουν αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
. Να αναπτύξουν την φαντασία και την δημιουργικότητα.
. Να βελτιώσουν την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή τους.
. Να διαμορφώσουν Κριτική Σκέψη.
. Να καλλιεργήσουν συνεργατικό πνεύμα και επικοινωνιακή σαφήνεια.
. Η αναζήτηση πληροφορίας και η κατάκτηση νέας γνώσης.
. Η αναζήτηση και εύρεση λύσεων σε πραγματικά, καθημερινά προβλήματα.
. Η καινοτομία - Εξοικείωση με τις δυνατότητες και τις εφαρμογές των νέων τεχνολογιών.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση:
. Να ακολουθούν απλές οδηγίες προκειμένου να φτιάξουν την κατασκευή.
. Να χρησιμοποιούν με ευχέρεια τα κομμάτια lego με τα οποία δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι.
. Να δίνουν μορφή σε αυτά με βάση τις οδηγίες για το κάθε ρομπότ.
. Να κάνουν σύνδεση του προγράμματος με τον εγκέφαλο του ρομπότ.
. Να δίνουν τις κατάλληλες οδηγίες μέσα από τη γλώσσα προγραμματισμού που καταλαβαίνουν, ώστε να εκτελείται σωστά η εκάστοτε αποστολή που αναθέτουν στο ρομπότ. (Ζήσαρου Μαρία- ΠΕ86)
Β. Όμιλος Παραδοσιακής Μουσικής- Δημιουργία Παιδικής Χορωδίας:
1. Ο Όμιλος δημιουργήθηκε για τη διδαχή του παραδοσιακού τραγουδιού στους μαθητές με σκοπό:
. Την επαφή τους με την παράδοση του τόπου τους και γενικά της Ελλάδας.
. Την εκμάθηση τραγουδιών και των τεχνικών μεθόδων εκτέλεσής τους.
. Την ερμηνεία της συμβολικότητας που έχουν τα δημοτικά τραγούδια, να γνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες από τόπο σε τόπο, τις ντοπιολαλιές που χρησιμοποιούνται, καθώς και τα παραδοσιακά όργανα που συμμετέχουν κατά την ερμηνεία τους.
. Την εκμάθηση των ιστορικών στοιχείων που περιλαμβάνονται στους στίχους τους.
2. Στο πλαίσιο της λειτουργίας αυτού του ομίλου θα δημιουργήσουμε ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ και θα παρουσιάσουμε δείγματα της δουλειάς μας σε προγραμματισμένες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Η χορωδία δε θα περιοριστεί μόνο σε δημοτικά τραγούδια αλλά και τραγούδια της ελληνικής κληρονομιάς στο λαϊκό, έντεχνο και λυρικό ρεπερτόριο. (Φίλιος Γεώργιος- ΠΕ70)
Γ. Όμιλος Παραδοσιακών παιχνιδιών. Το παιχνίδι είναι μια φυσική, ζωτική ανάγκη για κάθε παιδί. Καθ’ όλη την πορεία της ανθρωπότητας τα παιδιά αναπτύσσονταν πνευματικά σωματικά και ηθικά μέσα από το παιχνίδι. Κεντρικός στόχος του Ομίλου είναι να έρθουν οι μαθητές μας σε επαφή με παραδοσιακά παιχνίδια του τόπου τους και άλλων περιοχών του κόσμου με ενεργό, δημιουργικό τρόπο για ψυχαγωγία αλλά και ανάπτυξη ικανοτήτων, στρατηγικών σκέψης, ταχύτητας και επιδεξιότητας του νου. Ταυτόχρονα θα μάθουν να σέβονται την πολιτιστική κληρονομιά μας, θα αποκτήσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, θα αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας. (Παλάσκας Δημήτριος- ΠΕ70)
Δ. Όμιλος Εικαστικών. Επιδίωξη του ομίλου αυτού είναι να καλλιεργηθεί η δημιουργικότητα των μαθητών, η επαφή τους με έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, η παραγωγή καλλιτεχνικών έργων, η γνώση και χρήση των υλικών, των μέσων, των εργαλείων και των πηγών σε ποικίλες εικαστικές μορφές. Θα μάθουν να εκφράζουν τα συναισθήματα, τις ιδέες και τις εμπειρίες τους με δημιουργικό τρόπο και θα εξελίξουν την προσωπική και αισθητική αντίληψή τους για την τέχνη. Θα επιδιώξουμε να αυξήσουν την αυτοπεποίθησή τους και τη δημιουργικότητά τους μέσα από την κατανόηση, την ανάλυση και την κριτική προσέγγιση των εικαστικών έργων και της τέχνης γενικότερα. (Αθανασιάδης Φώτιος- ΠΕ70)
Δευτέρα: Όμιλος Ρομποτικής
Τρίτη: Όμιλος Παραδοσιακής Μουσικής- Χορωδία
Τετάρτη: Όμιλος Παραδοσιακών παιχνιδιών
Πέμπτη: Όμιλος Εικαστικών
Παρασκευή: Όμιλος Παραδοσιακών παιχνιδιών & Εικαστικών

Οι Τέσσερις Εποχές

Ρατσισμός - Διαφορετικότητα

Ανακύκλωση